Όλα στο φώς

ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ!

Οι αρετές και οι αξίες ως πρόσχημα και κρυψώνα των κατώτερων ενστίκτων και επιθυμιών.
Ζούμε σε ένα βρώμικο, διεφθαρμένο κόσμο. Σ’ ένα κόσμο που αγαπάει το σκοτάδι παρά το φως. Σε ένα κόσμο που χρησιμοποιεί τη δικαιοσύνη, την ηθική, τις αξίες ως πρόσχημα, ως επίφαση για να πράξει πίσω αυτά από κάθε διαστροφή και να ικανοποιήσει κάθε στόχο, επιδίωξη, επιθυμία.

Τέτοια είναι και η περίπτωση του Π. Καμμένου με τον βαρυποινίτη Γιαννουσάκη.

Να πούμε αρχικά ότι στο προσκήνιο, έχουμε δυο κόμματα που θέλουν να κυβερνήσουν, ο ένας το Σύριζα, το άλλο η Ν. Δημοκρατία. Ο ένας είναι στην εξουσία και αγωνίζεται να παραμείνει όσο πιο πολύ μπορέσει, ο άλλος ήταν και παλεύει να την ξανακερδίσει. Αυτό σημαίνει ότι στον διεφθαρμένο κόσμο που ζούμε, οι αντίπαλοι θα χρησιμοποιήσουν κάθε θεμιτό ή αθέμιτο μέσο για να το πετύχουν. Το στοίχημα κερδίζεται με το ποιός θα καταφέρει να ρίξει τον άλλο κάτω, απ’ την συνείδηση του λαού. Ένα είδος πνευματικής πάλης θα ‘λέγαμε.

Ένα όπλο στα χέρια των Συριζανέλ φάνηκε και η υπόθεση Γιαννουσάκη και το πλοίο φορτωμένο με ναρκωτικά NOOR1. Φήμες που δεν εξακριβώνονται λένε ότι ο επιχειρηματίας Μαρινάκης είχε κάποια σύνδεση με το πλοίο και τον βαρυποινίτη. Ο Μαρινάκης συνδέεται επίσης με τον Μητσοτάκη και τη Ν. Δημοκρατία καθώς έχει το ΔΟΛ μέσα απ’ το οποίο στηρίζει τη Ν. Δημοκρατία και αντιστοίχως. Το σχέδιο ήταν λοιπόν στην δίκη για το ναρκόπλοιο να καταθέσει ο βαρυποινίτης εναντίον του Μαρινάκη, να μπει φυλακή, ενώ εκείνος να αφεθεί ελεύθερος. Έτσι ώστε να χτυπηθεί ο Μητσοτάκης, καθώς ο λαός γνωρίζει την σύνδεση του με τον επιχειρηματία, ώστε οι Συριζανέλ να μην έχουν αντίπαλο και να μείνουν στην εξουσία για πολύ καιρό ακόμα. Κανένα ενδιαφέρον για τη δικαιοσύνη, για τους έμπορους ναρκωτικών, για την ελληνοτουρκική συμμορία, για τα παιδιά που θα πέθαιναν και πεθαίνουν από τα ναρκωτικά.

Στην ερώτηση γιατί μίλαγε με βαρυποινίτη στις φυλακές, ο κ. Καμμένος επικαλέστηκε την ιδιότητά του ως υπουργό Άμυνας και απάντησε ότι μιλούσε για λόγους εθνικής ασφάλειας. Η Ν.Δημοκρατία που γνώριζε τι συμβαίνει ζήτησε εξεταστική επιτροπή, ώστε αυτό που πήγαινε να χρησιμοποιηθεί εις βάρος της, να το στρέψει εναντίον του αντιπάλου της. Να φέρει δηλαδή στο φως όλη την σκευωρία, ώστε να φανερωθούν τα πραγματικά κίνητρα των αντιπάλων, να εκτεθούν και να πέσουν απ’ την συνείδηση του λαού, ώστε να ανέβουν στην εξουσία αυτοί. Αυτό νοιάζει και την Ν.Δημοκρατία, η οποία ζήτησε εξεταστική, με την πρόφαση του δικαίου, της αλήθειας και της διαφάνειας, αλλά η πραγματική επιδίωξη είναι η (ξανά) απόκτηση της εξουσίας. Ο άμοιρος ο λαός είναι ο κριτής που θα κρίνει στο τέλος ποιός αξίζει και ποιός δεν αξίζει, στα μάτια του οποίου περνάει όλο το θέατρο του παραλόγου απ’ τους μνηστήρες της εξουσίας. Δημιουργία εντυπώσεων, καλοφτιαγμένα ψέματα και χίλιες δυο υποκρίσεις, με σκοπό να κερδίσουν την εύνοια του. Αυτός που θα καταφέρει να τον κοροϊδέψει καλύτερα, ο πιο πονηρός, ο πιο πανούργος, που θα καταφέρει παράλληλα να φαίνεται ο πιο ηθικός, ο πιο δίκαιος, αυτός θα είναι ο νικητής της αναμέτρησης και όχι αυτός που είναι πιο δίκαιος πραγματικά.

Το όπλο λοιπόν του υπουργού άμυνας που πήγαινε να χρησιμοποιήσει εναντίον της Ν. Δημοκρατίας του γύρισε μπούμεραγκ, ο οποίος για να γλυτώσει κρύφτηκε πίσω απ’ την δεδηλωμένη των 153 συναδέλφων και συμμάχων βουλευτών και τον εταίρο του κ. Τσίπρα, οι οποίοι αρνήθηκαν να δώσουν το οκ για την άρση της ασυλίας του κ. Καμμένου, ώστε να γίνει η εξεταστική. Λίγες μέρες (για να μην πούμε ώρες) μετά, ο κ. Καμμένος άλλαξε την θέση του, όσον αφορά την αλλαγή ταυτότητας φύλου και την Τουρκική ένωση Ξάνθης. Εκεί δηλαδή που ήταν κάθετα αρνητικός, ξαφνικά δήλωσε ότι θα τα ψηφίσει. Αυτό που φαίνεται λοιπόν, είναι ότι έγινε κάποια συνεννόηση μεταξύ των δυο εταίρων. Ο κ. Τσίπρας πούλησε προστασία στον κ. Καμμένο, για να αγοράσει απ’ αυτόν την θετική ψήφο για την αλλαγή φύλου και την Τουρκική ένωση Ξάνθης. Να φθείρει δηλαδή τις προσωπικές αξίες του, με αντάλλαγμα μια μικρή παραμονή στην εξουσία. Μ’αυτό τρόπο λαμβάνει χώρα η διαφθορά μέσα στον κόσμο αυτό, μ’ένα τρόπο εμπορίου. Πουλάς κάτι ιερό, για να κερδίσεις κάτι πολύ επιθυμητό ή να γλυτώσεις από κάτι ανεπιθύμητο.

Ο σατανάς είπε στον Χριστό ότι θα του έδινε τα βασίλεια της οικουμένης, εάν τον προσκυνούσε. Εκείνος όμως δεν το έκανε, αλλά προτίμησε να τα πάρει πίσω μέσω της οδού του μαρτυρίου, μένοντας ακέραιος μέχρι τέλους. Εμείς δεν το κάνουμε, αλλά ξεπουλάμε κάθε τι καλό για να κερδίσουμε αυτά που φαίνονται ακριβά, ενώ στην πραγματικότητα είναι τίποτα. Εντωμεταξύ στην πορεία χάνουμε τον εαυτό μας, την αίσθηση να αξιολογούμε σωστά τα πράγματα και μόνο στο τέλος της διαδρομής συνειδητοποιούμε πόσο έχουμε αλλάξει και πόσο φθηνοί έχουμε καταλήξει. Ο κ. Καμμένος, ο θεοσεβούμενος ορθόδοξος και εθνικιστής για να γλυτώσει την κατακραυγή, ένα μπλέξιμο με την δικαιοσύνη και να κερδίσει λίγο χρόνο ακόμα παραμονής στην εξουσία, ξεπούλησε την ορθοδοξία με την αλλαγή ταυτότητας φύλου, την αγάπη για την πατρίδα με την Τουρκική ένωση Ξάνθης.

Ο Γιαννουσάκης για να αγοράσει την ελευθερία του, πρέπει να συκοφαντήσει έναν αθώο. Όχι ότι ο κ. Μαρινάκης είναι άγιος, αλλά απ’ ότι φάνηκε δεν είχε κάποια ανάμιξη με το συγκεκριμένο πλοίο.

Ενώ ο κ. Τσίπρας αγοράζει την εξουσία πουλώντας νομοσχέδια στους “πελάτες” του, με αντάλλαγμα τους ψήφους τους. Έχοντας ξεπουλήσει προ πολλού την αγάπη για την αλήθεια, την ειλικρίνεια, την κοινωνική δικαιοσύνη και τις αξίες που καυχιέται ότι κατέχει ο κομουνισμός, ως ιδεολογία.

“Εάν δεν γίνεται σαν τα παιδιά δεν θα μπείτε στην βασιλεία των ουρανών”, είπε αυτός που δεν διαφθάρηκε ποτέ, ούτε επέτρεψε στο πονηρό να βρει τόπο μέσα του. Αυτό σημαίνει ότι για να καθαρίσουμε από κάθε βρωμιά που ψωνίσαμε στην πορεία, πρέπει να κάνουμε μια ανάστροφη διαδρομή. Να θυμηθούμε πως ήμασταν πριν διαφθαρούμε. Πριν το κακό χτυπήσει την πόρτα μας κι αρχίσει να μας κάνει προτάσεις. Κλέβοντας την αθωότητα, την αγαθότητα, την ειλικρίνεια, την αγάπη για το δίκιο. Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται ουτοπικά, δονκιχωτικά, και ανέφικτα, αλλά είναι αλήθεια ότι αν δεν αγαπήσουμε αληθινά τις αξίες και τις αρετές που μας έχουν χαριστεί σαν ανθρώπινο γένος, όχι σαν βιτρίνα, αλλά γι’ αυτό που πραγματικά είναι, δεν θα αλλάξουμε ποτέ σαν κοινωνία, αλλά θα πηγαίνουμε απ’ το κακό στο χειρότερο, χωρίς περιθώριο επιστροφής.