Όλα στο φώς

ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Μην μετακινείς αρχαία όρια που έθεσαν οι πατέρες σου ΠΑΡ 22:28

Στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2015 με ποσοστό λιγότερο από 34% (που δείχνει γενικότερα την απαξίωση των πολιτών στους πολιτικούς και στο πολιτικό σύστημα τα τελευταία χρόνια), ψηφίστηκε μια άθεη αριστερή κυβέρνηση, η οποία υποσχέθηκε καλύτερη διαπραγμάτευση με τους δανειστές. Κάτι που δεν πέτυχε, αλλά απεναντίας καταβάρυνε ακόμη περισσότερο τον ελληνικό λαό με τια άσοφες και επιπόλαιες επιλογές της. Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό, αλλά ότι απ’ την αρχή της θητείας της επιδόθηκε με ζήλο να ξεριζώσει κάθε τι που σχετίζεται με τον Θεό και την θρησκεία αυτής της χώρας, (όπως την πρωινή προσευχή στα σχολεία, την αλλαγή του βιβλίου των θρησκευτικών, την κατάργηση θρησκευτικών συμβόλων) και παράλληλα να απελευθερώσει κάθε ασυδοσία και ακαθαρσία, όπως το σύμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους, την «αλλαγή φύλλου» από τα 17 και το δικαίωμα να γίνονται ανάδοχοι γονείς ομόφυλα ζευγάρια.

Μάλιστα τώρα προς το τέλος της διακυβέρνησης της, θυμήθηκε την προεκλογική της εξαγγελία και απωθημένη επιθυμία πολλών χρόνων περί διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας, ξεκινώντας απ’ την προσθήκη της θρησκευτικής ουδετερότητας στο άρθρο 3 του Συντάγματος.

Πολλοί ετερόδοξοι βλέπουν με θετικό τρόπο αυτό τον διαχωρισμό, καθώς θα αποδυναμωθεί η υπεροχή του επίσημου δόγματος της χώρας (που είναι η ορθοδοξία), έναντι άλλων δογμάτων και θα ανοίξει ο δρόμος για ένα πνεύμα ανεξιθρησκίας στην χώρα. Παράλληλα όμως θα ανοίξει ο δρόμος για μεγαλύτερη ασυδοσία και αμαρτία.

Το ουσιαστικό πρόβλημα όμως του ζητήματος δεν είναι αυτό, αλλά η απαίτηση του πρώην υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, να φύγει τελείως από το Σύνταγμα η επίκληση στην Αγία Τριάδα, η οποία είναι το προοίμιο όλου του Συντάγματος και είναι πάνω και πέρα από δόγματα.

Αν και στις μέρες μας έχει ένα τυπικό παρά ουσιώδες χαρακτήρα, παραμένει έστω και με αυτή την μορφή μια διακήρυξη ενώπιων του Θεού και όλου του πνευματικού χώρου, ότι το έθνος μας ανήκει σε Αυτόν, ότι Τον αναγνωρίζουμε ως υπέρτατη αρχή, ότι θέλουμε να έχει λόγο στην ζωή μας και ζητούμε την προστασία Του και την καθοδήγηση Του.

Είναι δε πολύ σημαντικό να ανατρέξουμε σε αυτούς, που για πρώτη φορά εισήγαγαν αυτή την αφιέρωση στο σύνταγμα και τους λόγους που το έκαναν, οι οποίο κάθε άλλο παρά τυπικοί ήταν.

Η επίκληση λοιπόν της Αγίας Τριάδος στο Σύνταγμα, έγινε επειδή σε αυτήν ορκίστηκαν οι πρόγονοί μας κατά την έναρξη της Επαναστάσεως το 1821, έναντι των Τούρκων. Σε αυτή την ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ πίστεψαν, ορκιστήκαν, όσοι αγωνίστηκαν για την ελευθερία μας, οι οποίοι μάτωσαν, πολέμησαν, παλουκώθηκαν και βασανίστηκαν από τον Τούρκο τύραννο, για να πετύχουν την πολυπόθητη ελευθερία. Άνθρωποι που οι περισσότεροι από αυτούς δεν ήταν πολιτικοί, πλούσιοι, που κατείχαν κάποιο ιδιαίτερο αξίωμα, ή είχαν καταρτιστεί με ιδιαίτερη θεολογική μόρφωση, αλλά φτωχά αγροτόπαιδα με λερωμένες φουστανέλες, τα οποία δεν είχαν καμία ιδιαίτερη δύναμη, είχαν όμως απλή πίστη στον Χριστό και στην Αγία Τριάδα!

Ένας απ’ αυτούς ήταν ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης. Κοιτάξτε μια δήλωση που είχε κάνει εκείνα τα χρόνια της επανάστασης, της οποίας ήταν πρωτεργάτης και το βασικό σκεύος που ο Θεός χρησιμοποίησε για να μας βγάλει από την 400χρόνη τυραννία των Τούρκων: «Ο δικός μου ο ξεσηκωμός δε μοιάζει μήτε με των Φράγκων, μήτε με κανενός άλλου. Εμείς θα αναστήσουμε μία πατρίδα πού κεφάλι θα ‘χει το Χριστό κι όχι ανθρώπους». Ένας άλλος ήταν ο Μακρυγιάννης: «Πατρίδα, πατρίδα, ήσουν άτυχη από ανθρώπους να σε κυβερνήσουν! Μόνος ο Θεός, μόνος ο αληθινός αυτός κι ο δίκαιος κυβερνήτης σε κυβερνά και σε διατηρεί ακόμα! » (Απομνημονεύματα)

Τέτοιου είδους άνθρωποι είτε έπαιξαν ρόλο ως ηθικοί αυτουργοί, είτε ήταν άμεσοι ιθύνοντες, για την θέσπιση του πρώτου Συντάγματος, το οποίο ψηφίστηκε στην Επίδαυρο, στην Α΄Εθνοσυνέλευση το 1822 με τίτλο «Προσωρινό Πολίτευμα της Ελλάδος». Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι τον πανηγυρικό λόγο τότε εκφώνησε ο Νεόφυτος Βάμβας.

Από τότε η επίκληση της Αγίας Τριάδος γίνεται σε κάθε αναθεώρηση του Συντάγματος, μέχρι το 1975 που είναι το τελευταίο Σύνταγμα (δηλαδή επί 153 συναπτά έτη!!!) και είναι το ΜΟΝΟ πράγμα που έχει μείνει από το Σύνταγμα του 1822, της επανάστασης! Κάποιος θα έλεγε: «καλά όλα αυτά, αλλά τι ισχύει σήμερα;» Σύμφωνα με επίσημες Ευρωπαϊκές καταμετρήσεις, το 80% των Ελλήνων πιστεύει στον Θεό και μόνο το 4% είναι άθεοι! Το υπόλοιπο είναι αγνωστικιστές!

Ποια είναι η βαρύτητα όμως και τα αποτελέσματα αυτής της πράξης των παρόντων –όχι απλά άθεων, αλλά αντίθεων- κυβερνόντων να αφαιρέσουν απ’ το Σύνταγμα αυτή την πνευματική διακήρυξη; Δεν είναι μια αδιάφορη προσθαφαίρεση, αλλά ξερίζωμα πνευματικών θεμελίων αιώνων και πνευματικών αρχών, που προϋποθέτουν περεταίρω οικοδόμηση πραγμάτων που μέλλουν να εκπληρωθούν, βάση των σχεδίων του Θεού για αυτή τη χώρα, όπως η ευχή του Κολοκοτρώνη ότι Κεφαλή αυτής της χώρας θα είναι ο Χριστός! Οι κυβερνώντες με αυτή την πράξη όχι απλά δεν ωθούν τα πράγματα να πάνε όπου ο Θεός έχει ορίσει, αλλά αντίθετα εξυπηρετούν δαιμονικές βουλές, με απώτερο στόχο να παραδώσουν την χώρα και τους πολίτες της στον διάβολο. Όπως ανάφερε ένας άνθρωπος του Θεού που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος: «Η πράξη αυτή θα οδηγήσει την κοινωνία σε περεταίρω απόκλιση απ’ ότι μας έχει απομείνει από την τάξη του Κυρίου και τα ηθικά και πνευματικά Του όρια που περιφρουρούσαν μέχρι τώρα την φυλή μας. Πάνω απ’ όλα όμως θα ακυρώσει την επίσημη αντιπροσωπευτική διαθήκη που έγινε μπροστά στον Θεό και ανθρώπους για την θεμελίωση αυτού του έθνους! Αυτές οι Άγιες επικλήσεις που θεμελίωσαν το έθνος μας και το Προοίμιο του Συντάγματος μας, είναι μέρος από αυτά που αποκαλούμε ιερά και όσια της φυλής μας, μέρος των άγιων θησαυρών ενός έθνους, ένα πλαίσιο που έγινε προστατευτικός τοίχος στην φυλή μας. Αυτή την πνευματική κληρονομιά πρέπει να τιμήσουμε και να συνεχίσουμε».

Στο μεταξύ οι Τούρκοι είναι προ των πυλών και δεν είναι διόλου απίθανο να επαναληφτεί κάποια σκλαβιά, όταν μέχρι σήμερα (ακόμα κι αν οι πολλοί δεν το αισθάνονται) το χέρι του Κυρίου τους συγκρατεί. Τι πρόκειται να επακολουθήσει ύστερα από μια τέτοια αφαίρεση και χωρίς την αντίδραση των πολιτών; Όταν διακηρύττεις ότι δεν θέλεις άλλο την προστασία του Θεού, αλλά θα τα καταφέρεις μόνος σου, μέσα από την λαϊκή κυριαρχία όπως διατύνθηκε ο κ. Φίλης; Θα δούμε την λαϊκή κυριαρχία όταν μας επιτεθούν αυτοί που επιβουλεύονται την χώρα οι οποίοι έχουν μαζευτεί κυκλώθεν, την βλέπουμε τώρα που είμαστε υποτελείς στους δανειστές και την είδαμε στο δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου του 2015 με το «όχι» που έγινε «ναι» και την απαξίωση των πολιτών στο Μακεδονικό. Αυτοί οι ανόητοι που λειτουργούν φασιστικά και δεν σέβονται καθόλου την λαϊκή κυριαρχία που διαφημίζουν, αλλά έχουν κάνει την χώρα λαϊκή αγορά, δεν καταλαβαίνουν ότι τραβούν το χαλί που πατάνε και πριονίζουν το κλαδί που τους βαστά. Όχι μόνο τους ίδιους αλλά όλους μας.

Μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις ο ξεσηκωμός των πολιτών κρίνεται αναγκαίος σύμφωνα με το άρθρο 120 παρ. 2 και 4 του συντάγματος, το οποίο λέει ότι οφείλουν να το σέβονται και να το προστατεύουν όποτε νιώθουν ότι αυτό απειλείται, όχι μόνο με την βία αλλά και με πλάγια μέσα. Κάτι που τόνισε και ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Βασίλειος Νικολόπουλος. Παραθέτω παρακάτω μέρος απ’ την δήλωση του: Χρειάζεται λοιπὸν ἐπειγόντως νὰ ὀργανωθοῦν ὅλες οἱ ὑγιεῖς δυνάμεις τοῦ τόπου καὶ νὰ ἀντισταθοῦν στὸν πνευματικὸ ὄλεθρο ποὺ μᾶς ἀπειλεῖ. Καὶ πρῶτα ἡ Ἐκκλησία, ἡ ὁποία δυστυχῶς μέχρι στιγμῆς δὲν φαίνεται νὰ ἔχει ἀντιληφθεῖ τὸν κίνδυνο σὲ ὅλη τὴν τρομακτική του διάσταση, γι᾽ αὐτὸ καὶ «ὑπνώττει». Καιρὸς λοιπὸν νὰ ἀφυπνισθεῖ καὶ νὰ ἡγηθεῖ τοῦ ἀγώνα! … Καὶ τέλος ὅλοι οἱ πιστοὶ νὰ ἐπαγρυπνοῦμε καὶ νὰ ἑτοιμαζόμεθα γιὰ πραγματικὸ ἀγώνα ἐναντίον ὅλων ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι ἐπιβουλεύονται τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσια τῆς φυλῆς μας, στὰ ὁποῖα μὴ λησμονοῦμε ὅτι συμπεριλαμβάνεται καὶ τὸ ψηφισμένο στὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμοουσίου καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος, Σύνταγμα τῆς χώρας μας.  

Αν ξέραμε την ένδοξη κλήση από τον Θεό σαν έθνος, δεν θα είχαμε καμία όρεξη να μοιάσουμε με άλλα αποχριστιανισμένα έθνη, τα οποία είναι μπροστά από μας στην αθεΐα, στην ασέβεια και στην σαρκολατρία. Γιατί να πρέπει να τα ξεπεράσουμε στην κατρακύλα  ή να υπακούμε στις Βρυξέλλες που είναι πίσω από τέτοιες αποφάσεις, όταν μας δόθηκε να ξεχωρίζουμε και να είμαστε φως στα άλλα έθνη μέσω της πίστης μας στον Θεό, μέρος της οποίας κάποτε εκφράστηκε με το μοναδικό αυτό προοίμιο που κάνει το Σύνταγμα των Ελλήνων να ξεχωρίζει απ’ όλα τα άλλα!

Ας προσευχηθούμε όλοι όσοι έχουμε κάποιο φόβο προς τον Θεό, αυτή η αφαίρεση να μην γίνει, το Σύνταγμα να παραμείνει αφιερωμένο στον Αληθινό Θεό, αλλά και κάθε αγαθή βουλή του Θεού γι’ αυτή την χώρα να εκπληρωθεί.

Υ.Γ. Η σύνδεση της επίκλησης της Αγίας Τριάδος με το θεσμό της Βασιλείας, που έκανε ο κ. Φίλης είναι τελείως άστοχη, αλλά μάλλον έχει μπερδέψει τελείως τα πράγματα. Οι Γάλλοι έκαναν την Γαλλική επανάσταση με σκοπό να αποτινάξουν από πάνω τους το θεσμό της βασιλείας, της εκκλησίας και «του Θεού» όπως τους τον είχαν παρουσιάσει και επιβάλει αυτοί που εξουσίαζαν επάνω τους. Εμάς δεν μας επέβαλαν κανέναν «Θεό» ή βασιλέα. Μας καταπίεζαν οι Τούρκοι, όπου για να τους αποτινάξουμε από πάνω μας και σε σχέση με την δύναμη που είχαμε, έπρεπε να ρίξουμε όλη την εμπιστοσύνη μας στον Θεό, όπου μέρος της εκκλησίας ήταν μαζί με τους επαναστάτες. Οι προπάτορες μας δεν σκέφτονταν διαχωρισμούς τέτοιου είδους, γιατί δεν είχαν τον λόγο να το κάνουν, αντίθετα ένιωθαν την ανάγκη να στηριχτούν ολοκληρωτικά στον Θεό και να ζητήσουν την υπερφυσική Του επέμβαση για την δημιουργία του κράτους, πράγμα που έγινε! Και γι’ αυτό ένιωθαν την ανάγκη να αφιερώσουν αυτό το νεοσύστατο έθνος στον Θεό. Από την άλλη γιατί να ενοχλεί τον κ. Φίλη η Αγία Τριάδα; Τον πείραξε ποτέ; Δέσμευσε με οποιοδήποτε τρόπο την ελευθερία του ή οποιουδήποτε πολίτη αυτά τα 196 χρόνια; Ακόμα κι αν για τον ίδιο η Αγία Τριάδα είναι μύθος τι τον πειράζει αν ένα μεγάλο μέρος του λαού επιμένει να Την πιστεύει και να Την θέλει στο Σύνταγμα; Όταν ο ίδιος τολμάει να μιλάει για λαϊκή κυριαρχία!